مشاوره رایگان : 09125547229

هیتر گرمایشی سوپر آرارات

در انبار موجود نمی باشد

دسته: تجهیزات گرمایشی, هیتر آتش درون

هیتر گرمایشی سوپر آرارات

هیتر گرمایشی سوپر آرارات | گرماسازهای صنعتی گروه صنعتی ازجمله گرماساز سوپر آرارات مخصوص استفاده در گلخانه‌ها ، مرغداری‌ها ، سالن‌های پرورش قارچ ، سالن‌های ورزشی و… می‌باشد. مصرف این کوره‌های هوای گرم کاملاً بهینه بوده که با راندمانی معادل 85 درصد گرمای سالن را تأمین می‌نماید.

توضیحات

هیتر گرمایشی سوپر آرارات

دستگاه گرماساز گلخانه ها و مرغداریها

دستگاه گرماساز گلخانه ها و مرغداریها

هیتر گرمایشی سوپر آرارات | گرماسازهای حرارتی سری سوپر آرارات جزو بهترین هیترهای موجود در ایران می‌باشد که مخصوص استفاده در گلخانه‌ها ، مرغداری‌ها و سالن‌های پرورش قارچ می‌باشد، گرماساز سوپر آرارات دارای امکانات منحصربه‌فردی می‌باشد که آن را به یکی از بهترین هیترهای موجود در سطح ایران بدل ساخته است که از این جمله می‌توانیم به موارد زیر اشاره‌کنیم:

بدنه قابل شستشو و ضد خش و البته ضدزنگ ، عایق‌بندی دوجداره با پوشش پشم سنگ ، استفاده از مشعل‌های ایران رادیاتور که دارای نشان استاندارد ملی می‌باشد ، استفاده از فن‌های مخصوص دمنده دارای استاندارد ملی و برچسب مصرف انرژی A ، استفاده از سیستم آتش درون برای تولید هوای کاملاً پاک ، قابلیت تنظیم گرمای سالن فقط با یک‌بار تنظیم ، استفاده از جنس استیل خالص نسوز برای ساخت کوره ، دارای سیستم ایمنی ۴ لایه به جهت تأمین ایمنی هرچه بیشتر کاربر ، ۲۴ ماه تضمین بی‌قیدوشرط و ۵ سال گارانتی مخصوص کوره‌ی هیتر، امکان استفاده از گرماساز با سوخت‌های گازوئیل و گاز و حتی به‌صورت دوگانه‌سوز  و ده‌ها مورد دیگر که همه و همه این گرماساز را به یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین دستگاه‌های گرماساز تبدیل کرده است. در زیر به توضیح تک‌به‌تک قابلیت‌های محصول پرداخته‌ایم که می‌توانید مطالعه فرمایید.


مشخصات فنی هیتر گرمایشی سوپر آرارات

نوع مشعل ایران رادیاتور
فن دستگاه دو عدد از نوع دمنده ۷ پر فلزی با برچسب انرژی A
قدرت هوادهی فن ها ۲۳۰۰۰ هزار متر مکعب در ساعت
کوره دستگاه استیل نگیر غیرمغناطیسی با ضخامت دو میل
شاسی دستگاه شاسی فولادی با پروفیل ۳ در ۳
بدنه دستگاه دو جداره با پوشش دو سانت عایق پشم و شیشه
طول کوره ۱ متر و ۷۰ سانت
قطر کوره ۶۰ سانت
کوئل های هیتر ۲۴ عدد لوله ۲ اینچ با ضخامت ۲.۵ میل
ابعاد حدودی هیتر عرض: ۱ متر ارتفاع: ۱۹۰ سانت طول:۲۲۰ سانت
تابلو برق هیتر تمام اتوماتیک همراه با کنترل فاز و ترموستات محیطی
حمل نقل آسان هیتر چرخ دار و قابل جابجایی
راحتی نصب مشعل هیتر دارای چشمی برای تنظیم مشعل
دریچه ضد انفجار هیتر دارای سوپاپ اطمینان (دریچه انفجار) برای امنیت بیشتر
نوع سیم کشی هیتر با لوله خرطومی فلزی با روکش پلاستیکی مقوم در برابر ضربه و حرارت
جنس بدنه دوجداره از نوع گالوانیزه و گالوانیزه با رنگ کوره ای
بدنه دستگاه دارای ۳ سانت عایق پشم و سنگ با دانسیته بالا
شاسی بیرونی آلمینیومی با روکش رنگ استاتیک صدفی


 

توجه: برای خرید این محصولات به ۳ روش زیر میتوانید اقدام نمائید:

۱- تماس با واحد فروش کارخانه ، کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید،  برای این کار میتوانید از بخش تماس با ما اقدام نمائید.

۲- در صورت خرید آنلاین دستگاه و استفاده از تخفیفات ویژه (ارسال سریعتر و اتوماتیک محصول از کارخانه سازنده) برخوردار خواهید بود.

۳- SUPER ARARAT را به سامانه ۱۰۰۰۹۰۰۰۹۰۰ به صورت پیامکی ، در این صورت کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 


بدنه هیتر گرمایشی سوپر آرارات

بدنه گرماساز سوپر آرارات

بدنه گرماساز سوپر آرارات

بدنه گرماسازهای سوپر آرارات از جنس گالوانیزه دولایه می‌باشد که با رنک کوره‌ای کاملاً پوشیده شده و رنگ کوره‌ای در ۲۰۰ درجه سانتی گراد بر روی گالوانیزه تعبیه می‌گردد که علاوه برافزایش ضخامت بدنه مواردی مانند ضد خش بودن ، قابل شستشو بودن و البته ضدزنگ بودن را به دستگاه افزوده است. به معنایی شما هر وقت که بخواهید می‌توانید به‌راحتی دستگاه گرماساز خود را بدون ترس از زنگ زدن بدنه مورد شستشو قرار دهید. بدنه گرماساز سوپر آرارات دوجداره می‌باشد درحالی‌که سایر تولیدکنندگان گرماساز از یک‌لایه گالوانیزه استفاده می‌نمایند و به‌جای رنگ کوره‌ای از رنگ معمولی استفاده می‌کنند که منجر به زنگ‌زدگی بعد از مدت کوتاهی می‌گردد.

عایق‌بندی هیتر گرمایشی سوپر آرارات

هیتر گرمایشی سوپر آرارات | یکی از استانداردهایی که در ساخت دستگاه‌های گرماساز باید رعایت گردد عایق‌بندی محصول می‌باشد که تأثیر مستقیمی بر روی راندمان گرماساز دارد ، در اصل هرچه عایق‌بندی محصول بهتر و قوی‌تر انجام‌شده باشد راندمان بیشتری را تجربه خواهید کرد.گرماساز استاندارد سوپر آرارات برای عایق‌بندی محصول بین دولایه بدنه با پشم سنگی پرشده است که باعث عایق‌بندی ۹۹% شده است. البته شایان‌ذکر است که پشم سنگ یکی از اصلی‌ترین مواردی می‌باشد که میتوان در عایق‌بندی گرماساز استفاده کرد.

نوع سوخت و نوع مشعل هیتر گرمایشی سوپر آرارات

مشعل استاندارد ایران رادیاتور

مشعل استاندارد ایران رادیاتور

هیتر گرمایشی سوپر آرارات | گرماساز سوپر آرارات از مشعل‌های ایران رادیاتور بهره برده است به همین دلیل کاربر می‌تواند مشعل گازوئیل سوز ، مشعل گازسوز و حتی مشعل دوگانه‌سوز را به دستگاه گرماساز خود نصب‌کرده و استفاده نماید؛ مشعل‌های ایران رادیاتور یکی از بهترین مشعل‌هایی بوده که در ایران تولید می‌گردد همچنین این مشعل‌ها  دارای نشان استاندارد ملی ایران و برچسب انرژی A می‌باشند. به‌طورکلی خریدار می‌تواند یکی از این سه نوع مشعل را در هنگام خرید سفارش دهد تا بتواند از گرماساز با سوخت گازوئیلی ، گازی و دوگانه‌سوز استفاده نماید.

فن‌های هیتر گرمایشی سوپر آرارات

فن های هیتر آرارات

فن های هیتر آرارات

هیتر گرمایشی سوپر آرارات | فن‌های نصب‌شده بر روی گرماساز آرارات از نوع فن‌های دمنده می‌باشد، شرکت دمنده یکی از معتبرترین و البته معروف‌ترین شرکت‌های تولید فن‌های ۷ پر فلزی و دیگر فن‌ها می‌باشد که بسیاری از فن‌های تولیدی خود را نیز صادر می‌نماید ، تمامی فن‌های تولیدی این شرکت از نشان استاندارد ملی و همچنین برچسب مصرف انرژی A  بهره می‌برد که خود به‌نوعی بهینه‌سازی در مصرف انرژی محسوب می‌گردد.

علاوه بر این طراحی فن‌های دمنده به این صورت می‌باشد که موتور برعکس دیگر فن‌ها به‌جای اینکه در جلو قرار گیرد در قسمت پشتی قرار دارد و به این صورت هوایی که از بیرون به داخل مکیده می‌شود اول‌ازهمه به موتور دستگاه برخورد می‌نماید و درنتیجه موتور در حالت سرد باقی می‌ماند و در این صورت احتمال خرابی فن‌ها به‌اندازه بسیار بالایی کاهش می‌یابد.

 

وظیفه فن‌های هیتر گرمایشی سوپر آرارات

هیتر گرمایشی سوپر آرارات | وظیفه فن‌های تعبیه‌شده بر روی گرماساز سوپر آرارات در اصل پمپاژ هوای گرم به داخل سالن می‌باشد و استفاده از این نوع فن‌ها فقط به جهت تضمین راندمان گرماساز و البته قطعات استفاده‌شده می‌باشد. نکته قابل‌توجه در مورد فن‌های گرماساز Super Ararat این است که اگر در هنگام استارت مشعل فن‌ها نیز همراه با آن شروع به کارنمایند هوای سرد را به داخل سالن انتقال می‌دهند.

از زمان استارت مشعل تا گرم شدن کامل دستگاه چند دقیقه طول می‌کشد به همین منظور گرماساز سوپر آرارات به این صورت طراحی‌شده است که بعد از استارت مشعل بلافاصله فن‌ها شروع به کار نمی‌نمایند ، بلکه توسط یک حس‌گر دمایی به‌محض اینکه دما به حد نساب رسید به‌طور کاملاً خودکار شروع به کار می‌نمایند و هوای گرم را به داخل سالن انتقال می‌دهند.

تولید هوای پاک (آتش درون) توسط هیتر گرمایشی سوپر آرارات

هیتر سوپر آرارات ، تولید هوای پاک

هیتر سوپر آرارات ، تولید هوای پاک

هیتر گرمایشی سوپر آرارات | به‌طورکلی چند نوع گرماساز وجود دارد که یکی از آن‌ها گرماسازهای آتش درون یا مداربسته می‌باشند ، این کوره‌های هوای گرم آتش و دودهای حاصل از احتراق را کاملاً در داخل لوله‌ها انتقال می‌دهند و درنهایت از اگزوز خروجی به بیرون از گرماساز منتقل می‌نمایند ، سیستم آتش درون در اصل به این صورت طراحی‌شده است که گرمای حاصل از اشتعال مشعل به داخل کوره ولوله‌ها انتقال می‌یابد و طی سه پاس از دستگاه خارج می‌گردد اما در حین طی نمودن این مسیر فن‌های سه فاز دمنده به لوله‌های گرماساز دمیده و گرمای حاصل از لوله‌ها و کوره را به داخل سالن منتقل می‌نماید حتی اگر توجه کنید خواهید دید در قسمت اگزوز خروجی دستگاه هوایی که از اگزوز به بیرون منتقل می‌شود هوای سرد بوده که همراه با دودهای حاصل از احتراق می‌باشد.

کارکرد خودکار هیتر گرمایشی سوپر آرارات

تامین گرمایش اتوماتیک سوپر آرارات

تامین گرمایش اتوماتیک سوپر آرارات

هیتر گرمایشی سوپر آرارات | گرماسازهای تولیدی گروه صنعتی سوپر مینیاتور ازجمله گرماساز سوپر آرارات از سیستم کارکرد تمام‌خودکار بهره برده‌اند که این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد تا درجه دمایی که برای سالن نیاز دارد را فقط با انتخاب میزان دما بعد از مدت کوتاهی در سالن تحویل بگیرد. یعنی تنها کاری که کاربر می‌بایست انجام دهد تعیین میزان دمای درخواستی می‌باشد، در این صورت گرماساز به‌طور خودکار با استفاده از حس‌گرهای موجود به‌محض اینکه دما به حد نساب رسید مشعل را خاموش می‌نماید و به‌محض اینکه از درجه تعیین‌شده کمتر شد به‌طور خودکار دوباره شروع به کار می‌نماید.

جنس کوره ی هیتر گرمایشی سوپر آرارات

کوره نصب شده بر روی سوپر آرارات

کوره نصب شده بر روی سوپر آرارات

هیتر گرمایشی سوپر آرارات | اکثر گرماسازهای ساخت ایران از جنس فولاد برای ساخت گرماساز استفاده می‌نمایند که از مشکلاتی برخوردار است یکی از این مشکلات سوراخ شدن زودهنگام کوره می‌باشد، این نوع گرماسازها در هر بار استارت مشعل مقدار بسیار نازکی از قسمت فوقانی کوره کمتر می‌شود و درنهایت بعد از چند ماه استفاده مداوم خواهید دید که کوره از قسمت فوقانی سوراخ شده است.

اما گروه صنعتی سوپر مینیاتور برای ساخت کوره‌ی گرماساز سوپر آرارات از جنس استیل خالص نسوز استفاده کرده است که کاملاً نسوز بوده و حتی با کارکرد مداوم تا ۱۰ سال نیز سوراخ نخواهد شد. در تست‌های انجام‌شده کوره‌های استیل نسوز حتی در مقابل هوا گاز نیز سوراخ نمی‌گردد.

تضمین و خدمات پس از فروش هیتر گرمایشی سوپر آرارات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش

هیتر گرمایشی سوپر آرارات | گروه صنعتی سوپر مینیاتور ازآنجایی‌که خود را در قبال محصولات خود متعهد می‌داند تمامی گرماسازهای تولیدی خود را به مدت ۲۴ ماه بدون هیچ و قید و شرطی تنظیم نموده است. گروه صنعتی سوپر مینیاتور دارای یکی از بزرگ‌ترین مراکز خدمات پس از فروش در سطح ایران می‌باشد که می‌توانید در صورت نیاز با این مرکز تماس گرفته و مشکلات دستگاه خود را بیان کنید تا راهنمایی شوید. البته لازم به ذکر است که کوره گرماساز به‌صورت مجزا دارای ۵ سال تضمین می‌باشد.


توجه: برای خرید این محصولات به ۳ روش زیر میتوانید اقدام نمائید:

۱- تماس با واحد فروش کارخانه ، کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید،  برای این کار میتوانید از بخش تماس با ما اقدام نمائید.

۲- در صورت خرید آنلاین دستگاه و استفاده از تخفیفات ویژه (ارسال سریعتر و اتوماتیک محصول از کارخانه سازنده) برخوردار خواهید بود.

۳- SUPER ARARAT را به سامانه ۱۰۰۰۹۰۰۰۹۰۰ به صورت پیامکی ، در این صورت کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.


 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیتر گرمایشی سوپر آرارات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه